آموزش, آموزش شمع سازی, دسته‌بندی نشده, لوازم شمع سازی, وسایل شمع سازی

انواع قالب شمع سازی

انواع قالب شمع سازی

انواع قالب شمع سازی

ما که به عنوان یک صنعتگر مادام العمر هستیم

، با ساختن شمع های خانگی زیبا از انواع مختلف DIY غریبه نیستیم. با این حال ، اخیراً ، ما سعی کرده ایم با یادگیری نحوه استفاده از قالب ، مهارت های ساخت شمع خود را یک گام فراتر ببریم.

احساس می کنیم وقتی یاد گرفتیم چگونه از آنها به طور موثر برای ایجاد انواع اشکال استفاده کنیم ، واقعاً می توانیم تمرکز خود را در ساخت ترکیب های رنگی جدید ، بافت ها و جزئیات ایجاد کنیم تا در واقع شمع های بسیار زیبایی ایجاد کنیم.
چگونه قالب های شمع درست کنیم؟ اگه بخوایم بله

چگونه شمع را از قالب شیشه ای جدا کنیم

همانطور که تقریباً در مورد هر کاری انجام می دهیم ، ما تصمیم گرفتیم کمی تحقیق در مورد بهترین گزینه های قالب شمع را که می توانیم پیدا کنیم قبل از تصمیم نهایی انجام دهیم ، فقط برای اطمینان از اینکه پول خود را برای کار درست سرمایه گذاری می کنیم! قالب های شمع دقیقاً گران نیستند ، اما هیچ فایده ای ندارد که وقتی می توانستید ابتدا برخی جزئیات را بخوانید ، هدر دادن پول برای چیزی که ایده آل نبود ، هدر نمی دهد؟

 

1.  قالب های سیلیکونی هرمی رزین

 

آیا شما به همان اندازه که اخیراً مد و دکور هستیم ، در کل خطوط مستقیم و اشکال هندسی قرار دارید؟ در این صورت احساس خواهیم کرد که شما به همان اندازه که درباره این اولین گزینه Let’s Resin احساس کردیم ، مشتاقانه احساس خواهید کرد و این واقعیت است که تمام قالب هایی که ارائه می دهد ، پیرامون همین روند است!

قالب شمع سازی در منزل

این بسته در مجموع چهار قالب شمع در اختیارتان قرار می دهد که همگی در اطراف شکل های هرمی در اندازه های مختلف و با پایه های متفاوت شکل گرفته اند. این قالب ها از سیلیکون نچسب ساخته شده اند و در واقع برای ساخت جواهرات با رزین و همچنین صابون سازی نیز مفید هستند که در واقع آنها ابزاری بسیار متنوع هستند. قالب ها بسیار انعطاف پذیر هستند ، اما همچنین بسیار مقاوم و با دوام هستند ، باعث می شوند شمع های تمام شده ساده بدون آسیب رسیدن به شمع یا قالب از بین بروند.

چگونه شمع را از قالب شیشه ای جدا کنیم
قالب شمع استوانه ای شکل مارپیچ
2. قالب شمع سیلندر شکل مارپیچ SANESKY

اگر می خواهید به سختی شمع های خودتان را بسازید . آیا ترجیح می دهید چیزی بسیار بلند و نمایشی بسازید یا جلوه ای باشکوه داشته باشید . خوب ، با توجه به اینکه چگونه این اجازه می دهد یک شمع منفرد نیز مدت طولانی تری بسوزد . ما کاملاً از این تصمیم حمایت می کنیم! بررسی کنید که SANESKY با این قالب های شمع استوانه ای شکل مارپیچ دقیقاً آنچه را که به دنبال آن هستید به شما می دهد.

 

این قالب شمع جذاب

که در اصل به عنوان قطعه ای فانتزی و مخصوص شام های عروسی ساخته می شد . از پلاستیکی با دوام و درجه بالا ساخته شده است . که دارای ضمانت طولانی مدت است و به طور خاص برای مقاومت در برابر گرما حتی در دمای بالا ساخته شده است. پلاستیک شفاف است تا اطمینان حاصل شود که موم مورد استفاده را هم هنگام ریختن و هم هنگام خشک شدن می بینید . فقط در صورت مخلوط کردن رنگ. تولید کنندگان حتی یک نکته مفید ارائه می دهند . قالبها را قبل از ریختن منجمد کنید. و پس از خشک شدن و خشک شدن ، محصول خود را راحت تر از بین می برید.

 

3. قالب شمع لانه زنبوری Sakola 2 Pack Bee

قالب شمع لانه زنبوری ساکولا 2 بسته

آیا واقعاً در لیست ما پیمایش کرده اید و به دنبال یک قالب شمع می گردید که به شما این امکان را بدهد تا هنگام تنظیم کمی جزئیات زیبا را به بیرون بیفزایید؟ خوب ، به خصوص اگر ایده خرید یک جعبه ساخت شمع بیشتر از یک قالب منفرد را شیفته خود کرده اید . پس فکر می کنیم از این گزینه ساکولا واقعاً لذت ببرید!

قالب شمع استوانه ای

این بسته فوق العاده مقرون به صرفه به شما دو قالب شمع با عسل و زنبور عسل می دهد که انعطاف پذیر و بادوام هستند . طوری طراحی شده اند که جزئیات و بافت را به سطح شمع شما اضافه می کنند و بدون چسبیدن و شکستن از آن جدا می شوند. قالب ها از سیلیکون مقاوم در برابر دما ساخته شده اند که می توانند . برای تهیه صابون یا آب نبات نیز استفاده شوند. علاوه بر قالب ، همچنین 50 عدد فتیله شمع کم دود دریافت خواهید کرد . که به سوختن روشن شمع های شما کمک می کند . تا جایی که چیزی از آنها باقی نماند .

 

انواع قالب شمع سازی

قالب سیلیکونی شمع سازی
خرید قالب شمع سازی
قالب شمع گرد
وسایل شمع سازی از کجا بخریم
خرید قالب سیلیکونی شمع سازی

لوازم شمع سازی

فیلم آموزش ایده برای شمع سازی

فروشگاه اینترنتی پارسا هنر

برای خرید انواع قالب شمع سازی با فروشگاه هنری عتیق تماس بگیرید

تلفن تماس : 02177833030

نوشته های مشابه

2 دیدگاه در “انواع قالب شمع سازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *